27 November, 2023

Vərdişləri qırmaq: TI12-də hansı beynəlxalq rekordlar qırıla bilər?

Beynəlxalq Dota esporlarının zirvəsidir – o qədər möhtəşəmdir ki, hətta qeyri-Dota pərəstişkarları ona ağılsız mükafat fondları və gərgin rəqabət üçün hörmət edirlər. İllər keçdikcə TI-də rəqabət aparmaq üçün tələb olunan bacarıq səviyyəsi daha da yüksəldi, dəfələrlə deyildi ki, bir neçə il əvvəl TI qazanan komandalar bu gün hətta TI-yə vəsiqə qazanmaq üçün mübarizə aparacaqlar.

İllər ərzində müxtəlif beynəlxalq yarışlarda cəmi 1890 matç oynanıldı (o cümlədən, Jokerlər, Qruplar və Pley-offlar, lakin Son Şans Regional Seçmələr istisna olmaqla) bəzi həqiqətən xaotik və vəhşi oyunlar oynanıldı. Bunlardan bəziləri həmişə yadda qalacaq: “Million Dollar Dream Coil” ilə TI3 Böyük Finalları, “Həyatının Zəngi” TI8-dən Sebastien “Ceb” Debs Axe oynayır, TI2-dən “Pience from Zhou / The Play” — siyahı gedir. Bu oyunlar zamanı qeydə alınan rekordlar da əfsanəvidir, ona görə də biz onlardan bir neçəsini araşdırıb The International 2023-də onların nə qədər qırılacağını qiymətləndirəcəyik.

Beynəlxalq rekordlar: Oktyabr ayında hansıların qırılma riski ola bilər?



TI4 ən qəribə formatlardan birinə malik idi və Üçüncü Mərhələ pley-off mərhələsində DK Cloud9-a qarşı ən yaxşı üçlükdə idi. İlk oyun dota2 Cloud9-un əhəmiyyətli üstünlüyə malik olduğunu gördü, lakin nəticədə (70 dəqiqədən sonra) DK cədvəlləri dəyişib qalib gələ bildi.

İkinci oyun daha qısa idi, çünki açıq şəkildə əyilmiş, 11 m22 saniyəyə vuran Cloud9 TI tarixində ən sürətli oyundur (DK-nın TI3-dən Dignitas üzərində 13 m46 s qalibiyyətini ötüb). Bundan daha qısa olan cəmi 4 LAN oyunu olub, ona görə də bu TI rekordu ÇOX TƏHLÜKƏSİZ görünür.

Ən uzun oyun

TI7-nin Qrup mərhələsində Invictus Gaming Vitality (IG.V) Team Empire ilə qarşılaşdı. Onların matçına gələn Empire 5-7, IG.V isə 5-5 idi; Bu matçın komandalar üçün Yuxarı və Aşağı Mötərizələrin yerləşdirilməsi üçün böyük gələcək təsirləri ola bilər.

Qarşılaşmanın ilk oyunu gərgin mübarizə şəraitində keçsə də, Empire oyunu 45 dəqiqə 31 saniyəyə başa vurub. Seriyanın ikinci oyunu (əvvəlki kateqoriyada olduğu kimi) problem yaratdı - 128 dəqiqə 8 saniyə davam etdi.

Yalnız dörd peşəkar oyun daha uzun sürdü (Cloud9 vs Scaryfacezzz 3 saatlıq fiesta daxil olmaqla) və onlardan yalnız biri LAN-da olub (Bali Majorda Gaimin Qladiatorlarını məğlub edən Quest, 136m39s davam etdi). Həddindən artıq uzun oyunlar baş verməsi üçün lazım olan şərtləri tələb edir, lakin bu yaxınlarda məsafə qət edə bilən bir neçə oyun var ki, bu rekord YÜKÜN TƏHLÜKƏSİZDİR.

Alchemist-in bu ümumi TI rekordu kateqoriyasında çox dominant olduğunu, indiyə qədər qeydə alınmış ən yaxşı 20 GPM-dən 19-nu, o cümlədən №1 yeri (Marcus “Ace” Christensenin TI9-da Fnatic-ə qarşı NiP üçün 1176 GPM) tutduğunu düşünməkdə haqlı olarsınız. Nəzərə alsaq ki, Alchemist indiyədək 7.34-də oyunların ~5.9%-də seçilib və ya qadağan edilib (və bu nisbət sabit qalsa, biz TI-da yalnız ~7 Alchemist seçimini görəcəyik), bu, çox təhlükəsiz rekord kimi görünür.

Bununla belə, bu yaxınlarda digər qəhrəmanlar (Medusa, Templar Assassin, Terrorblade) olduqca yüksək GPM-lər göndərirlər. Həm də mümkündür ki, Alchemist TI zamanı yüksəlməyə başlayır və daha çox həcmlə bu rekordu qırmaq üçün daha çox zar atılır. Bu, rekordu yəqin ki, TƏHLÜKƏSİZLİK ətrafında bir yerə qoyur.

Öldürür

Sumail “SumaiL” Həsənin 31-öldürən Tiny oyunu TI8-in ani klassikası idi. Bu, qalibin Upper Bracket Finallarına (və zəmanətli ~2.7M mükafat fonduna) yüksələcəyi və aşağı olanın Uduzan Mötərizənin daha bir neçə raundunda mübarizə aparacağı OG ilə matçın 3-cü oyunu idi.

OG Spectre, Zeus və Io-nu əhatə edən qlobal strategiyaya sahib idi və seçimlər edə bildi; Evil Geniuses daha çox əhatə olunmuş bir mühitdə döyüşmək istəyən davamlı ziyanla daha böyük bir komanda döyüşü planına sahib idi. OG son dərəcə soyuduqca qaçış oynadığından, SumaiL həqiqətən də hər yerdə olmalı idi ki, dəstəkləri ilə yanaşı qanklar və vuruşlar - OG onları məğlub etməzdən əvvəl 31 öldürmə (və 8 assist) etdi. LAN oyunları baxımından, yalnız üçü ondan daha çox öldürdü (və ikisi bağlandı), ona görə də məncə bu, ÇOX TƏHLÜKƏSİZDİR.

Ölüm halları




Brayan "Gardick" Cardenas və Johan "N0tail" Sundstein hər ikisi The International-da 20 ölüm oyunu keçirdilər. Qeyri-TI LAN oyunlarını nəzərdən keçirərkən, 20 ölüm oyunu ilə doqquz oyunçu çıxışı var; və 21+ ölüm oyunu ilə yeddi oyunçu performansı. Aydın “iNSaNiA” Sarkohi 21+ ölüm kateqoriyasında iki dəfə, Solo isə bir dəfə görünür – hər ikisi TI12-də olacaq.

Aleksey “Solo” Berezinn də bu yaxınlarda DreamLeague S20 (onlayn) zamanı Team Spirit-ə qarşı 21 ölümlü oyun keçirdi. İstənilən uzunmüddətli oyun bu rekorda uyğun gəlmək və ya qırmaq üçün kifayət qədər beş qidalanma mövqeyini görə bilər, buna görə kateqoriya RİSK ALTINDA olacaq.

Binanın zədələnməsi

TI10-da Nuengnara "23savage" Teeramahanon's Tiny tamamilə çılğın 40709 binaya ziyan vurdu. Kontekst üçün, Artur "Arteezy" Babayevin Troll Warlord 31119 ilə ikinci yerdədir, 23savage rekordunun sadəcə ~76,4%-i. 
7.33/7.34 yamaqlarında (~2624 oyun) hər ikisi 35-36k diapazonunda cəmi iki yaxın oyun olmuşdur. Şərtlər tək bir qəhrəmanın öz-özünə binaya bu qədər ziyan vurması üçün çox spesifikdir:
  • Laning mərhələsində əzilən komanda və sonra bir qəhrəmanın ən çox zərər verdiyi geri dönüş
  • Qəhrəmanlardan biri qeyri-aktivdir və ya döyüşlərdən qaçır və daim bölünür
  • Ağac və ya Lich davamlı olaraq binaları sağaldır və itələyən komandanın binaya çoxlu ziyan vura bildiyi uzunmüddətli mühasirələr var.
  • Məncə bu ÇOX TƏHLÜKƏSİZDİR.
Oxşar materiallar
Yox şərhlər





reload, if the code cannot be seen